har du djupma?

Hur blir man djup?

Måste säga att nu så här i efterhand när jag sitter på min bädd och bara sitter, så känns det rätt dåligt att jag inte är med mina vänner och har roligt. Hoppas dock att ni har askul ändå, jag kommer igen på onsdag eller till helgen.

Väskan bredvid sängen är fullproppad med minst halva garderoben. Den ska med, skolgrejer ska med, gitarren ska med och viktigast av allt, jag ska med! Alltså jag ska vara lägenhetsvakt i två veckor och jag tycker att det känns knepigt att fixa ihop lite kläder. Hur tusan ska det gå när jag ska flytta på riktigt? Till hösten som jag och någon till går och hoppas på. Herregud vad underbart det kommer bli. Ikväll ser jag fram emot livet. I Juni flyger jag och Malin till Manchester och dricker öl ur alla snygga engelsmän. Dagen innan tar jag, världens töntigaste och blygaste Emelie, studenten. Herregud.

Fan vad tramsigt egentligen, studenten liksom. Bara en massa alkohol och ett papper, eller? En massa pengar kostar kalaset också, skit fult.

Jag gillar dagar då jag ser ut ungefär som på bilden nedan, skön. Det gjorde jag idag när jag körde och handlade mat.

Kommentarer
Sim:

På onsdag har vi bestämt lite mysiga saker som du förhoppningsvis tackar jag till, men berätta när vi ses.



Sen så tror jag att personen som förhoppningsvis flyttar i höst också längtar ;)

2009-01-18 @ 13:21:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0