jag tänker dra på en skiva

Det blev till att ligga hemma idag också. Katarina, min kära, jag såg ditt sms och trodde att jag svarade på det men tydligen hade jag inte skickat iväg något, eller hur det var. Du vet hur jag kan bli när jag är yrvaken och huvudet dessutom är lite för varmt.

Nåväl, jag känner i alla fall att det är sista dagen idag. Imorgon ska jag använda mina nya krafter och åka hela vägen till skolan och vara en bra elev.

Ikväll var/är det tänkt att vi ska pysa ut några stycken. Men hörni, jag säger nej till själva utgången men är inte sen med att bjuda in er för att vara här stunden innan, hur lång den nu blir gör mig ingenting. Jag känner att det är lika bra att vänta, det är ju så fasligt kallt ute på nätterna när man inte har så jättemycket kläder på sig.

Nu ska jag snart kliva upp och gå och diska.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0