not ready for school, not ready for a fall

Sitter i soffan. Mamma glor på någon film. Kostymfilm, Emma heter den. Jag gillar bara språket.
Kom på att jag snarare ligger än sitter i soffan.

Jag försökte vända tillbaka dygnet idag, men det gick inte bra. Jag skulle släcka ner vid 01 tänkte jag. Låg och vred på mig i en halvtimme och sen satte jag på OC igen. Halv 4 tror jag att jag stängde av pga trötthet. Ställde klockan på 10.05 för att komma igång lite. Vaknade senare, närmare bestämt vid 12. Känner mig knappast utvilad.

Igår kollade vi så att internetsakerna funkade bra med min dator i Hammarby. Min moster ska ju pysa till Thailand i 2 veckor och har frågat mig om jag vill vara lägenhetsvakt. Dum fråga liksom. Internet funkade som det ska och ja, det blir helt enkelt svinbra.

Juste, klippte luggen igår ja. Igen... nu är den hel. Lite underlig också. Jaja.
Kommentarer
Stina:

Haha, aa jag har också försökt vända tillbaka dygnet men det gick inge bra för mig heller :P

2009-01-06 @ 16:38:12

URL: http://stina90.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0