sing

Ligger hemma i min egen säng nu. Den är skön. Den vill jag ta med mig när jag flyttar. När det nu blir...

I fredags stötte jag på Millan vid bussen i Tumba. Det var både jättekul och lite tråkigt. Jag har inte träffat henne på ett bra tag men fick reda på att hon så snart som på onsdag flyttar till Luleå för att plugga. Självklart är det jättekul och spännande och jag är jätteglad för hennes skull men det känns så tråkigt. Vi har nästan alltid bott på samma gata och alltid haft varandra där liksom. Någon slags trygghet har det varit som. Men jag planerar så klart att hälsa på henne och det lär inte bli nyktert då. Haha.

Sen fick jag reda på att Jossan också flyttar till Luleå, dock flyttar hon på söndag men det är väl egentligen ingen skillnad. Snart är båda borta och det är väl jag som står på tur antar jag. Men jag väntar nog ett tag, i alla fall med pluggandet. Karlstad finns kvar, vad jag vet.

Läste lappen om tandläkarbesöket idag igen. Har lite panik nu eftersom det är IMORGON jag ska dit! Vet inte vad jag ska ta mig till eftersom biljetterna till Glasvegas släpps imorgon. Jag för be mamma fixa det, måste ändå gå till tandläkaren och det är väl lika bra att få det överstökat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0