this is fact not fiction

Sätter mig ner i soffan, nyduschad och mjuk. Hällde upp ett glas kall cola i ett glas. Jag har skrivit in lite grejer i min kalender. Imorgon tänkte jag tvätta och städa upp lite här. Diska behöver jag också göra. Sen måste jag plugga en del.

Jag har dessutom planerat lite för hur min morgon ska se ut. Jag ska gå upp direkt när klockan ringer. Det första jag ska göra efter det blir att vinkla persiennerna så att lite ljus sipprar igenom. Då vill det alltså till att morgondagen inte blir en dag som denna; grå och fuktig.

Jag tänkte nu hasa mig ner i sängen och titta färdigt på The Science of Sleep. Hoppas att allting fungerar bra imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0