emelie and her pill

Jo, dessa jävla piller. Fy vilken oreda dom skapar i ens liv.
1. Glömmer påbörja den nya kartan igår.
2. Hittar inte hela asken med 711 kartor i.
3. Låt mig spinna vidare lite på tvåan. Jag letade som ett jävla djur, lyfte på varenda plagg på golvet och gick ner och rotade bland grejer överallt och började nästan gråta när jag insåg att jag förmodligen inte ens kommer dö på grund av detta borttappande. När jag står med armarna längs kroppen, som för den delen hade en väldigt uppgiven hållning vid detta ögonblick så får jag för mig att lyfta på min jävla studentmössa och vad finns där under om inte den gladaste lilla ask som någon någonsin skådat.

Jag ger den här händelsen den här bilden;

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0