Hej,

jag trodde att jag skulle orka ikväll, att skriva någonting vettigt men jag hade fel.
Jag läste av mig själv på fel sätt.
När jag jobbar så tänker jag så fruktansvärt mycket. Idag tänkte jag på ytlighet, första veckan planerade jag att skriva böcker, jag har tänkt på framtid, jag har tänkt på personer av olika slag. Listan kan göras lång, alldeles för lång. Jag tror nämligen att jag kanske har tänkt lite för mycket. Eller nej kanske inte för mycket men på fel saker. Idag började jag faktiskt skriva ner på ett block vad jag tänkte, men det lät alldeles för... vekligt?
Nåja.
Ikväll ska jag komma ihåg att lyssna på Karlavagnen, ämnet är otrohet och det kan kanske bli intressant. Jag är så trött på att se på tv på kvällarna.
Här får ni så länge;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0