thås-vett

Av Mikael har jag fått en biljett till Thåström, den räknas som en studentpresent liksom. Det ska bli väldigt fint att se den där. Jag fick inte just gåshud på mina armar.

Idag somnade jag nästan innan lunch, framför datorn på jobbet. Sen blev det lunch i Kungsträdgården och imorgon ska jag jobba lite, sen hälsa på på det kommande jobbet, sen hämta mobiltelefon, därefter träffa Mukkael, därefter klä om från svettiga kläder till fuktiga(?) kläder, sen knäcka en trefemma? Det ska bli så skönt med helg, åh, idag såg jag och Katarina en älg när vi åkte till Grindsjön. Jävlar i London. Satan, det var något jag skulle citera. Alltså något som Katarina sa som var så dumt och vackert att det skulle få en plats här, men vad fan var det nu då? Katarina säg!

Livet är ändå väldigt fridfullt nu må jag säga. Tack för det, Emelie!
Kommentarer
Anonym:

Lady GaGa

2009-07-02 @ 21:00:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0