kasa-bian

Dåligt här nu igen. Dåligt i hals och näsa också men inte nu igen. Väldigt passande och lagom till den här veckan som är till för att vara den mest händelserika i mitt liv this far. Någon som kan komma och krama mig lite?

Igår föreslog Katarina att vi skulle ta hennes land och sova där. Det gjorde vi och det var mysigt och idag åkte vi till Nynäshamn och vände. Mycket har vi hunnit med rent psykiskt också, tror jag. Förmodligen är det så att vi lurar oss själva och kanske varandra till att tro att vi är mentalt förberedda på vad som komma skall men i helvete heller!

Blev glad av ett sms från Simona som trillade in för en liten stund sedan: "Vad gör du i eftermiddag? Fika hos mig?"

Först ska jag hjälpa mor med lite plock som behövs plockas inför the ons-dag.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0