med smak av alvedon och bafucin ber jag dig

Fikandet blev uppskjutet till imorgon och tur var väl det. Fyfan vad mycket det har varit att stå i här hemma och satan vad jag är risig alltså. Just nu går jag på alla sorters förkylningsmotverandewhateveryounameit. Men den största anledningen till varför jag beslutade att skriva här nu var att jag just upptäckte en underlig summa pengar på mitt konto. Jag känner en nästintill obehaglig känsla i kroppen då jag inte riktigt kan komma underfund med hur i hela friden dessa pengar hamnade där. Det spelar ingen roll hur mycket det är då det för många inte är några pengar alls, men för mig är det en rätt stor summa och en summa som fick mina axlar att känna sig något lättare att leva med. Blotta tanken på att pengar betyder så mycket och påverkar en så mycket är väldigt skrämmande.

Imorgon är det tisdag och jag ska gå till Biblioteket och rösta, på Eva-Britt Svensson ska jag rösta.
Imorgon är det tisdag och skåp ska rensas och böcker ska lämnas in.
Imorgon är det tisdag och livet är på väg att förändras totalt.
Dagen därpå är det onsdag och då tar jag studenten.
Ytterligare en dag framåt sätter jag och Malin oss bredvid varandra på ett flygplan till Manchester.
På söndag är vi hemma igen och imorgon bitti om en vecka börjar jag arbeta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0