but that's the way that it goes and it's what nobody knows

Varenda människa borde få lyssna på New Order. Det är som om det ibland blir jävligt mycket roligare och framförallt lättare när man hör deras otroligt sköna "dunk". I onsdags fick vi höra Blue Monday när vi var på golvet. Jag såg inte dig, Katarina, när den låten spelades och jag anar vad du gjorde men jag och Simona höll ställningarna ändå.

Jag har lagat lite mat, fast den maten ska ätas senare - till middag. Köttfärssås som jag varvade med att läsa lite ur världens fortfarande tråkigaste bok om bilkörning.

Hei
Kommentarer
Katarina:

Jag vet inte heller vad jag gjorde faktiskt, vet inte vad det är för lååååt... Typ

2009-03-15 @ 12:17:52

URL: http://koolakattis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0