farväl och goodbye

Sitter och funderar på hur det nu är Bert säger hej till din kära dagbok. Det hade varit grymt att inleda inlägget med det tycker jag men jag vågade inte försöka då det hade varit en katastrof om det hade varit inkorrekt citerat eller snott liksom. Inte för att jag hade citerat, det är jag för stolt för.

Filosofin gick bra, det tror jag i alla fall. Jag var rätt okoncentrerad kände jag men jag skrev en del.
Religionen gick ok, det visar resultatet nästa vecka förhoppningsvis.

Efter lunch och innan prov hade jag en jättebra stund med Simona och Emma. Det var blandat prat men allt kändes liksom fint och att solen sken gjorde det om än finare. Thousands of tacks hörni!

Idag då, torsdag står det väl i var svensk kalender och även i min. Åker om en stund mot Finspång för att natta över och för att imorgon forslas vidare till Helsingborg och Åstorp. Vi sover på något hotell där över natten och åker förhoppningsvis hem rätt skapligt. Men det tar några timmar och det kommer kännas konstigt mest hela tiden. Örk... så känns det. Nåja, nu ska jag hoppas på att Annika snart kliver in genom dörren så jag får ta en bit av vetelängden som ser så jävla god ut nere i köket.

Jag fyller år på söndag, det har jag blivit påmind om nu i en vecka ungefär. Underligt. Ha en makalöst bra helg.
Kommentarer
Rasmus:

Grattis i förskott! Åker skidor då.

2009-03-26 @ 18:21:15
Simona:

Tack själv hörredu!

Fan också, glömmer alltid bort att du fyller år tills du säger det själv. Hade jag haft pengar hade du fått en arvikabiljett eller kanske en lägenhet i gbg som vi ska bo i!

Haha det är typ bara jag som kommenterar här, kanske beror på att jag gillar dig eller nått. Chip och hej!

2009-03-26 @ 19:19:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0