international dateline

Woke up in the evening to the sound of the screaming, through the walls that was bleeding

all over me.

Ja, jag tyckte att det såg estetiskt "riktigt" ut att göra en rad mellan den första och den avslutande frasen, bara för att den texten är så cool.

Jag sökte ett jobb idag också, ett sommarjobb som sommarvikarie på ett äldreboende. Men jag har inga förhoppningar. Jag har börjat bli lite mindre hoppfull när det kommer till jobbsökande, eller kanske bara realistisk. Det passar ju mig då jag rätt ofta tenderar att kalla mig själv för realist när jag påpekar att något så allsmäktigt som en gud skulle finnas är mer befängt än att Carola faktiskt är en människa som borde behandlas därefter. Vad i helvete skriver jag? Jag hatar när det låter som att jag vill låta oigenomtänkt, vilket betyder att det i så fall skulle vara genomtänkt. Det är inte så, jag lovar, jag lever på impulsivitet. Jag lever på impuls nu, via fjärrkontroll. Himmel och pungstruts vad jag fick in en kent-grej snyggt i det här inlägget.

Jag tänkte se Debatt som börjar om drygt tio minuter, det verkade intressant.



Blomma



Grejen med mig själv är att jag är kär i mina kläder, dock inte sagt att jag faktiskt bär upp något av alla plagg jag faktiskt äger på ett ok sätt, men det känns inte som att det gör så jävla mycket, varken nu eller imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0