kom så leker vi mamma, pappa, barn!

Åhej och hå. Kvällen blev faktiskt väldigt lyckad. Jag tror att kvällen sammanfattades jävligt bra när vi alla tre var på väg mot nattbussen. Jag tror att det var två ord som satte pricken över iet liksom. "Alltså" och "Herregud" är det jag talar om. Väldigt underhållande att ligga här helt utslagen i sängen och tänka på hur mycket vi sa det. Någon kanske sa "han var ju tamigfan överallt" också men det kan jag inte riktigt säkert säga. Jag och Simona har kissat in några revir nu också. Perfekt ju. Kul för personalen på Nordea i Tumba. Say no more.

Jag knäppte några bilder, mest innan men några på hjärtegullen som var med mig inside.


Jag hade en gammal sunkig grön skjorta på mig - jag älskar den.



Jag här med födelsedagsbarnet. Hon bjöd på en öl innan.



Här poserar födelsedagsbarnet (till höger) tillsammans med en annan favorit (till vänster)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0