kostymen skaver

Dagen började med att jag tappade ett paket på bussen. Hade bara njutit av en enda innan det hände. Som tur var kom Simona och räddade min morgonilska.

Sicken bra dag det varit idag. Men efter solsken kommer regn, eller? Nåja, bäst att njuta under tiden, jag är fortfarande på topp känner jag.

Jag, Katarina och Karin besökte Rosendalsgårdens Äldreboende idag. Det var väldigt mysigt där. Elvira 95 var väldigt tuff och Ole 81 var en man i sina bästa dagar. Han gillade tjejer och bilar. Därefter for vi till Storvretsskolan. Fick bra respons.

Nu ska jag ringa in kurser som går att läsa på distans, kolla halkbana och även boka, skriva en artikel om det jag varit med om idag.

Hil
Kommentarer
LoEm:

Vad tycks om klänningen jag hittat på asos?

2009-03-04 @ 15:56:23

URL: http://loem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0