lugnet före stormen

Det är lite så det känns idag. Den här veckan har varit väldigt behaglig och jag har faktiskt hållt igång väldigt bra och jag tenderar att fortsätta så känner jag. Jag har sovit utomordentligt bra och kvällarna har inte blivit för sena. Jag har varit i skolan varje dag förutom i onsdags då jag faktiskt var ledig.

Så om vi då säger att veckan har varit relativt lugn, kommer då min stundande helg bli ett helvete likt en orkan?
Jag är lite rädd för det, men då kan jag faktiskt bara luta mig tillbaka i vår fina, randiga fåtölj och minnas att den största delen av morgondagen redan är planerad. Det blir bio och middag med Annika och mamma&pappa. Väldigt trevligt initiativ faktiskt, helt utan att pappa hade några fribiljetter eller ja, något sådant. Haha, vad elakt det där lät. Vi ska tydligen se Män som hatar kvinnor vilket inte känns speciellt unikt just nu men eftersom både pappa och mamma läst boken/böckerna, you tell me, så är dom lite på för den. Dock lär det bli mer intressant och spännande för mig och Annika eftersom vi inte vet vem fan gärningsmannen är, för jag antar att det finns en sådan.

Kiss
Kommentarer
Anonym:

Jag känner så med. Bäst att lära sig gilla stormen.

2009-03-20 @ 16:09:01
Anonym:

Rasmus skrev...

2009-03-20 @ 16:10:39
Jennie:

hoppas filmen va bra :)

2009-03-22 @ 11:11:01

URL: http://hallon8.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0