raggzoe

När jag så snyggt gled ner för trappan för en timme sedan så var Bittan på väg att ta med sig Annika och Frida till the Capital of Shopping - SKHLM!!! Nåja, jag skojade friskt och sa att jag bara skulle hämta min duffel så var jag klar. Till skämtet hör att jag inte hade några byxor och än mindre en duffel. Jag blev kvar i trappan alltså. När dessa tre livfulla gestalter givit sig av började pappa tjata på mamma att det var dags för dom också. Skulle dom också iväg?!

Efter att mamma tydligt klargjort för mig att det var HON som skulle köpa strykjärnet och eftersom pappa aldrig använder det ska hon bestämma vilket strykjärn som ska köpas och om det ska köpas. Ord och inga visor. Som tur var så pussades som lite smått efter "grollet".

Nu sitter jag här, i en randig konstig sak, bruna mjuka byxor och raggsockor på fötterna. Jag har druckit en C-vitamin och smakat på en längd. - Vaaaar är vetelängden? - Nu har jag kollat igenom det mesta och tänkte att jag skulle göra klart mina artiklar som jag hoppas att Karin och Katarina kan förstå någonting av imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0