skara polisstation

Alltså, min mobil väckte mig runt 04:20 på natten. Ja, inte fan kändes det som morgon i alla fall. Upp helt ensam och som tur var hade jag duschat igår, annars hade det inte fungerat. Gjorde i ordning två goda macker och lite juice att ta med på tåget, det smakade då vill jag lova.  När jag gick i backen ner till bussen så kände jag mig verkligen ensam. Alla hus var svarta och gatlyktorna gav ifrån sig ett obehagligt sken. Vet inte riktigt vad skillnaden är mellan att gå hemifrån tidigt när det är mörkt och att komma hem vid samma tid när man varit och svinat, men någon skillnad var det eftersom jag nästan blev rätt för ljudet från mina egna fotsteg. Stora Emelie blir rädd för små saker - illa. Nåja, halkbanan är alltså avklarad och det var kul men lite segt kan jag tycka. Känner fortfarande att 1500 riksdaler var alldeles för mycket pengar för dom 4 timmar det tog.



I vår Karlstad-soffa tänker jag tillbringa en del av den kommande kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0