aom

Jag gjorde en rätt kul grej alldeles för en liten stund sedan. Jag tog fram en sådan där röd gympa-matta som vi av någon anledning har. Jag tänkte att jag skulle meditera nämnligen, något jag aldrig gjort förut. Jag har egentligen ingen aning om hur man ska göra men jag har hört att det ska räcka med att inte tänka på någonting, att bara sitta. Det verkade så skönt så jag slog mig ned men inte fan slutade jag tänka på allt möjligt. Men självklart förväntade jag mig inte att det skulle fungera. Eller jag vet inte, det kanske fungerade, mitt huvud svajade nämnligen väldigt mycket. Så det är det är att meditera...
Skämt å sido, jag kanske behöver läsa någon slags bruksanvisning för hela jävla begreppet. Skitsamma. Nu har jag ju mysiga kläder på mig i alla fall. Hungrig som en anorektiker är jag också.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0