dragerade jordnötter

Det dåliga vädret skulle ju vara borta idag. Vet inte om jag verkligen kan skriva under på att blåst, åskmoln och sura människor betyder att vädret har vänt och blivit fint och bra igen. Jag är faktiskt sur pga detta och det känns som att det faktum att jag ska ta mig till en träning som ska hållas utomhus idag inte kommer att minska surheten. Att träningen ska hållas utomhus betyder alltså att det endast blir till att springa och använda kroppens alla muskler (läs; allt fett) och förmodligen kommer jag att dö på kuppen. Jag funderar på om jag ska lägga bort alla pinnar under en period på tre veckor kanske. Då kan jag samtidigt träna upp konditionen lagom till testet som ska ske i skolan. Blä men jaja.

Idag har det ändå varit en ganska behaglig dag i skolan.
Kiss
Kommentarer
Rasmus:

Här är jag och hoppas du överlever testet och lite till.

2009-05-07 @ 18:00:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0