flash

Nu är det kväller igen. Jag har gjort allt jag måste och känner mg tillfreds med mig själv. Haha, gud vad jag ljuger. Jag har egentligen en del att göra men som jag faktiskt förmodligen inte kommer göra inom dom närmsta månaderna. Juste! Svenska Kyrkan!

Åh vet ni? Idag bokade jag finally den sista nattens sovplats i Manchester. Minns inte hela namnet men det var fyra ord i ett i alla fall. Lite dyrt men förmodligen jävligt värt det ur en rehabiliterande synvinkel. Jaha ja, konstig dag imorgon men jag förmodar att den största delen av dagen kommer att gå åt till mysigt snack med Simona på någon trevlig gata. Kanske med en glass i handen, eller en french haha!

Herregud jag har ju glömt att skriva grattis till Katarina för att hon tog körkort i måndags!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0