glupsvegus

Ja men hallå vad är det här för kass uppdatering egentligen? Nej, inte fan vet jag. Nu gör vi något åt det.

Jag har inte orkat lägga upp några bilder från i tisdags eller igår. Alltså varken från skivan eller mösspåtagningen.
Igår var det dessutom Valborg och hej vad mycket brasa jag tittade på.
Idag for jag och såg lite V-tal och Florence Valentin med Simona och några till. Det var varmt och man ville ha en kall i solen men inte utan leg unga dam.
Imorgon ska det bli påhälsning av Farmor och Sven och vi ska ta en tripp till Drottningholms Slott och fika eller göra något annat roligt. Sen blir det Tacos på Björkvägen och förmodligen lite alko.



Imorgon är det lördag och sen är det söndag...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0