körsbär

Här har vi inte direkt varit flitiga om man säger så, istället legat på den lata sidan av sängen och skitit i det mesta? - Korrekt.
Nåja, en ny vecka och det är antingen den näst sista eller också den sista, det beror på hur man räknar. För många är det bara en vecka vilken som helst men inte för mig. Jag har haft mardrömmar sedan i slutet på förra veckan och alla handlar om skolan, what the hell? Ska det inte bara vara vackra drömmar nu?

Helgen blev trevlig och jag ser fram emot kommande helg då jag tycker att många borde göra någonting kul tillsammans för att fira den sista helgen då man kan vara tvungen att gå bakis till skolan. Dock är det inte speciellt många i min krets som super stenhårt på söndagar just. För bad.



Bakom trädet döljer sig familjens gemensamma slott
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0