... och länge leve

Att man alltid får för sig att göra saker som tar lite lång tid när man är så jävla kissnödig som jag är just nu. Jag kunde ju bara inte gå och kissa innan jag satte igång datorn...

När jag skulle äta frukost idag slängde jag verkligen i mig det jag åt, bokstavligt talat alltså. Fick byta kläder helt och hållet bara för att jag var så slarvig. Nej, fan vad jag ljuger. Jag behövde inte byta kläder eftersom jag bokstavligt talat inte slängde mig i frukosten. Bra Emelie, bra.

Katarina och jag fick en trevlig stund hemma hos hennes mamma, dock utan hennes mamma men ändå. Det är fint när vi blandar plugg med andra underbara tankar och hej och hå. Juste, minns ni gullungen på bussen? Lovar att hon sa "Emelie".

Maxi var underbart och dom hade fan i mig byggt en rondell, förlåt, cirkulationsplats utanför hela grejen. Det gav mig bara ytterligare ett bevis på att det var alldeles för länge sedan jag var där. Det gick bra och smärtfritt och nu ska jag snart fixa mat till la familia. Long live Emelie.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0