so kiss

"Jag behöver alltså gå och duscha vid fyra..." Det var det som just nu for igenom mitt huvud. Den duschen känns något onödig med tanke på att jag bara ska sitta stilla och lyssna i några timmar på någon spänd jävla typ som inte heller tycker att man ska dricka innan man bränner på någon promenerande jycke. Nej, jag har faktiskt förstått det. Jag har liksom fått in det i avdelningen för det mer logiska tänkandet som faktiskt finns hos mig, någonstans... Men i alla fall, då ska jag betala 400 kr för att lyssna på det som jag hört så ofattbart många gånger från alla möjliga människor som haft i uppgift att endast säga detta. Nej fan vad bittert det blev här nu.

Igår, mina vänner, igår var jag på den bästa konserten på länge. Det var det där bandet Glasvegas som spelade. Bandet Glasvegas kommer från Skottland och gör en musik som faller mig väldigt mycket i smaken. Några andra också, tydligen. Det är väl ingen konst, kan man tycka, men på cirkus fick dom i alla fall spela sina fina låtar och vet ni? Jag tyckte om det och det gör jag fortfarande. Så puss till alla som också var med och njöt lite en annars ångestladdad söndagskväll i maj.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0