var lite demokratisk nu va

Mysig dag med en stund med Katarina på morgonen. Blev så klart lite djupt talande i bilen haha. Hon avlöstes av Simona och vi har nog största delen av dagen mest flamsat och pratat i drömmande termer. Vi har lyssnat med störa öron på Lars Ohly och känner nog båda någon slags harmoni i allmänhet just nu, just idag i alla fall. Vi verkade liksom må bra idag. Det var fint och det gjorde att vi kunde skratta åt dom mest banala och tråkiga saker någon någonsin sagt.

Till Ohly nu då. Om du nu snubblar in på den här bloggen så tycker jag faktiskt att du ska lita på mig när jag säger att du gör rätt i att rösta på Vänsterpartiet på söndag, eller tidigare om du vill det, bara du gör det. EU är inget att ha men vi har det ändå. Det är ungefär som en sådan där GPS-grunka, det finns ju kartor i böcker för fan! Dom flesta bör dock ha förstått att det inte är realistiskt att tro att ett land som Sverige skulle våga gå ur den här samlingen länder så det som kvarstår är helt enkelt att göra det bästa av situationen. Vad är då det bästa? Självklart är det bästa att som Vänstern gör, ställa sig upp mot olika förslag som bidrar till en ökad politisk makt i EU och att hela tiden markera att EU inte borde ha någon som helst rätt att besluta om någonting, egentligen.



Spotta lite på borgarna åt mig, jag behöver mitt saliv



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0