nattsudd

Problem är ett ord många använder alltför ofta. Med det säger jag inte att människor säger ordet rakt ut, med munnen. Det är snarare så att det är ett omedvetet begrepp för någon slags sinnesstämning. Det är dessutom ett alldeles oklart begrepp som egentligen inte borde få närvara. Att hela tiden känna vid något problem bidrar mycket sällan till att något blir löst och om det skulle vara så är det tyvärr som en fis i rymden som många så fint brukar uttrycka sig, för vi skapar hela tiden en massa nya problem. Jag tror inte att det beror på vår upphetsning vid ett tillfälle att klaga eller gnälla. Jag tror att det beror på att det finns så många möjligheter till problemens uppkomst.

Vad vet jag... egentligen.
Klockan är alldeles för mycket för att jag ska vara vaken men jag kan inte sova ikväll.
Jag har problem med sömnen.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0