stan e full av vatten

När jag grep tag i närmsta handduk efter duschen fick jag ett så fruktansvärt dåligt samvete.
Kollade nämligen på klockan och konstaterade att jag duschat i nästan 15 minuter. What for?
Minns inte att jag gjorde något ovanligt och jag brukar vanligtvis duscha i ungefär 6 minuter.
Det kan inte varit hårinpackningen (mitt livs första) eftersom jag efter att ha läst på förpackningen att den ska värka i 5-10 minuter. Duktiga Emelie läser ofta "viktiga" saker lite senare än vad som egentligen krävs.

Så mycket vatten som inte gick åt till någonting gott... usch. Jag som verkligen såg fram emot att må skönt och mjukt kvällen innan den nya veckan.
En annan gång.

Ungefär så här har jag sett ut hela dagen. Om det nu har någon betydelse för någonting, ha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0