svar på tal

Fick ett lättare hat-mejl på hot-mail alldeles nyss, eller jag vet inte när det kom men jag såg det idag.
Det enda som stod var "UPPDATERA!". Förresten, det var ju ett mejl i form av en kommentar till bloggen, hit alltså. Signerad någon konstig människa som tror sig vara förmer än andra... hihi.

Just i dessa dagar har jag så lite kontakt med omvärlden som möjligt. Har inte varit online någonstans på minst en vecka så jag missar förmodligen alla jävla märkvärdiga händelser men tills jag fått ett klart besked vill jag inte befinna mig här... på internet.
Går omkring och nervösar mig så det räcker ändå. Självklart tycker jag om er ändå, vilka ni nu är.

Varför gick jag in idag då? Jo, jag ska imorgon gå på Fever Ray med två helt inkompetenta personer vars datorer uppenbarligen inte är kopplade till fungerande skrivare. Men jag klagar inte... jag skulle ju ändå... nej juste. Jag gjorde det bara för deras skull. Kul blir det sannerligen att gå imorgon. Dessutom med två biljetter till salu. Wiho.

NU åter till det verkliga livet.
Kommentarer
Malin:

mihi, nu har du allt slagit på storkovan loved one, Och jag tycker om det, slipper jag undra vad du har för dig. hihi

2009-12-03 @ 21:42:50
Malin:

mihi, nu har du allt slagit på storkovan loved one, Och jag tycker om det, slipper jag undra vad du har för dig. hihi

2009-12-03 @ 21:43:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0