ännu en vecka har idag börjat

När jag hade ätit middag idag fick jag en sådan otrolig lust att sätta på bastun och låta alla, förmodligen fortfarande, alkofyllda porer sakta men säkert vattnas ur. Har fått höra ett antal gånger under dagen att jag luktar gammal alkis.

Jag kan inte påstå att jag känt mig som en alkis idag men väldigt ofräsch, trots dusch, och det vackraste i kråksången är att jag verkligen trivdes med att i strumpbyxor, t-shirt och kofta känna mig ofräsch men ändå fin.

Utsällningen i lördags var fin men tragisk och hjärtskärande.
Middagen var underbart god.
Resten av kvällen kände jag mest av dagen efter men jag vet att den var bra.
Väldigt bra.

Kanske ska dra igång bastun ändå...
Kommentarer
Malin:

haha men gumman, gammal alkis? näää? Du nej, aldrig du luktar så gott så.

2009-10-29 @ 14:23:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0