blom

Jag tänkte våga mig på en grej. En tävling typ. Känns det lite väl kanske? Eller inte? Jag vet inte... men jag tror att grejen är rätt bra och fin så jag kan ju lika gärna testa... Men inte ikväll utan kanske på söndag eller måndag. Kanske till och med på lördag men ikväll orkar jag inte. Ska börja en timme tidigare imorgon d.v.s. klockan jävla åtta. Ska hålla ställningarna i Repan imorgon. Scanning no no. Telefonen yes yes. "S:t Erikshälsan det är Emelie. Ååååkej dröj kvar så kopplar jag dig. Tack. Hej." Okej kanske in exakt så men i 9 av de 10 fall så kopplar jag galant vidare till någon annan, bara för att jag ska slippa göra fel. Haha.

Dramaten och middag med Mikkel imorgon. Mycket bra och mycket tack.
Fick dessutom mitt medlemskort från Nilson Group idag (egentligen igår) så det kanske blir ett par skor imorgon också. Och en svart halsduk... usch. Pengarna.

Fridens liljor.
Kommentarer
Simona:

Åhåhåh, Drömmen om herrön <3

2009-10-02 @ 00:10:54

URL: http://utanordvitsigoteborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0