kanske ett par skor

Läser tisdag idag och himmel vad alla mina strumpbyxor går sönder hela tiden. Alltså jag hittade idag (på jobbet) ett jävla hål precis rätt i baken. Alltså hur fan har det egentligen gått till? Har jag fisit för hårt? Snabbt? Har jag suttit på en spik? Jag har slitit sönder dom med naglarna? ÄR JAG FÖR FET JUST DÄR? Jävligt märkligt då jag inte har en enda aning om när det inträffade. På fyllan? Nåväl,

har haft en otroligt bra dag på jobbet idag. Det har varit en underbar stämning och jag och Gun har skämtat om brandmän mest hela dagen. Carina och jag har raderat människor med knepiga namn ur registret.
För fan, klart vi inte har. Men vi har planerat att göra det för att hon alltid skriver fel när det blir knöligt.

Efter jobb for jag med mor och Syster1 för att köpa telefon till sistnämnda. Bara av en händelse körde vi över till Skärholmen och där hände det grejer...

(se bilder)



Konstigt paket... undrar vem det kommer från.



Jaha... bara från Monki. Vad fanns i?




En påse innehållande byxor värda hela 20 kr?



Eller ett par skor. Jo, Emelie har blivit mamma till dessa.

Nu ska familjen snart sova. En lång dag imorgon.
Puss
Kommentarer
dsf:

förra inlägget är postat tre ggr XD

2009-10-13 @ 20:56:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0