kiss

För en stund sedan skulle jag gå upp och duscha.
Jag tyckte det verkade lite kallt så jag planerade att göra en liten slusk-dusch.
Bara-tvätta-håret-duschen.
Jag var så trött att jag inte orkade låta morgonkisset släppas fritt.
Tänkte lite innan jag satte igång duschen att jag kanske skulle kissa på mig om jag såg rinnande vatten, "men det är säkert bara något folk säger."
Fyfan, så fort jag vred om reglaget höll jag på att sprängas.
Men jag höll ut och nu har jag dessutom ätit frukost, fast jag kissade först.

Jobba.
Kommentarer
Rasmus:

Skruvat :-)

2009-10-21 @ 15:21:45
Mjölin:

jag trodde du skulle kissa i duschen och skrev ett inlägg om det. :(

2009-10-21 @ 16:46:37
Fredrika:

Haha du e lustig du!

2009-10-21 @ 20:49:44

URL: http://fredrikaarhelm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0