vikning och flygrädsla - tisdag med andra ord

Pappret är gult och ganska fult.
Ser raderna genom och texten blir därför väldigt rak och fin.

Idag har jag knappast stått mellan två jobb, eller mellan arbetslöshet och sysselsättning.
Idag gick jag istället en kvart från det ena till det andra, jobbet alltså.
Ibland går det bra, men att skriva det här inlägget redan på tåget hem tyder på...?
Ja, vad fan tyder det på egentligen? Äh! Det spelar egentligen ingen roll.

Nåja, imorgon bara ett jobb att gå till jag har. Därefter ett kärt återseende och sedan en
övernattning. Bra onsdag som kunde varit Baba-onsdag om inte torsdagen varit dum.
Men det är ju så med onsdagar... det kommer en ny nästa vecka.

Njut nu av dessa minutrar, mina vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0