allt har en naturlig förklaring...

Innan jag försöker komma med någon slags uppdatering måste jag förklara för Katarina varför jag förstörde hennes jobb, designen.

Jag tyckte verkligen att jag såg hemsk ut på bilderna! Fulfulfulfulful var jag enligt mig själv och fastän inte jag direkt klickar in på min egen blogg varje dag så händer det att jag vill kolla hur det blir och synen av mig själv var verkligen inte fin. Jag hade väl en dålig dag eller så var dom för oredigerade (haha). Du är lika underbar för det och jag är ändå hemskt tacksam för att du tog dig tid. Men allt sådant där vet du redan. Nu blev det en bild (tre bilder) där jag knappt syns och det känns nog bättre så. Huva.

Kommer något annat någon annan gång, kanske senare ikväll om alla har tur.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0