bladfärgning

Idag är jag uppe relativt tidigt och det finns självklart en anledning. En ljuv anledning. Jag ska ta bilen till Värmdö och hälsa på Katarina ett tag. Wiih.

Himlen är nästan helt vit, det finns några inslag av grått också. Det blåser i björkarna utanför mitt fönster och alla löv och blad är inte helt gröna länge. Många har ändrat färg och några andra har till och med ramlat ner på marken. Hoppas dom har det skönt där. Det är vackert och det är höst. Fy tusan vad härligt med höst! Åh. Det här blir nog en bra dag. Jag har en känsla av det i magtrakten.

Jag ska ringa ett very important phone call later on aswell. Det kanske kan bringa arbete och inkomst i slutändan. Herligt go' vänner.

Lite bilder som verkligen ger mig höstkänslor:



På hösten är regnet verkligen ok.



Varm choklad dricks gärna med någon fin.



Önskar den här bilden var tagen utanför mitt fönster.

Höstig puss.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0