det vankas...

... purjolökssoppa mina vänner. Mmm blir lunch imorgon också alltså.

Det går bra i livet annars, om nu någon långt borta någonstans tvivlade på det för en sekund, kanske pga den usla uppdateringen här...

Jobbar varje dag, har helger som många andra men dom bara flyger förbi. Det jag minns mest av förra helgen var när Katarina svarade "Absolut" på ett viktigt sms jag oljade iväg i min nedstämdhet på söndagens sena eftermiddag. Tack.

Är inne på andra veckan av... hur många vet jag ej, inte än i alla fall men det verkar inte vara någon tvekan om hur några det är som har tid eller lust att ta sig tid att göra det jag varenda dag gör. Igår var jag i repan (jag och tanterna har döpt om receptionen) och imorgon spelas samma visa. Slipper alltså att maniskt ta mig igenom människors journaler vilket jag inte har något emot, egentligen. Kan dock knappast påstå att det är speciellt utvecklande men det är pengabringande och det är det som driver mig. Blev kallad kapitalist av min mors väninna när jag tömde mina uppgivna outvecklade känslor och om så är fallet så får fallet så vara.

Idag ser jag tillbaka på tiden då mina fötter blev misshandlade av denna sortens skor:



Auf wiedersehen und do not forget: Arbeit macht frei. Puss

Kommentarer
Katarina:

MEN GUUUUD, använde du sånna?!

2009-09-16 @ 19:21:55

URL: http://koolakattis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0