förkylning dag 1

Yes, nu har det börjat. Med den vackraste årstiden hösten kommer helvetet förkylning. Visserligen är jag en jävla fena på att drabbas av denna även på våren och sommaren men just när hösten kommer brukar det alltid bli värst. Nästan är det område som är mest drabbat just nu, lite halsen också men det tror jag kan bero på mycket som inmundigades igår i form av moln.

Imorgon ska jag upp 05:15 för att köra mina föräldrar till tåget, dom ska fira bröllopsdag i Malmö så fint så.

Tusen tack Katarina. Kul att du kommer till Grödinge imorgon tycker jag...
Även tusen tack till Malin och gårdagens sällskap.

Puss
Kommentarer
Katarina:

Jag kom ju till Grödinge redan idag! Dah.

2009-09-03 @ 23:10:10

URL: http://koolakattis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0