Heheheheheeee

Emelie var som sagt och hälsade på mig här ute på min lilla ö. STORA Värmdö. Längst ut på Värmdö, för er som är närmare intresserade. Efter att ha larvat oss så larvade vi oss mera. Men då framför kameran. Resultat av denna larvstund ser ni ovanför.

Emelie var girig och sa att nu ska det vara vitt, och det ska inte vara någon liten bild, och det ska va så och inte si och sen lite till.

Håll tummarna för att hon dricker sig stupfull på öl tillsammans med Malinbrallan ikväll, - jag som egentligen skulle varit med om det inte för dumma SL. Men dom ska komma och våldsgästa mig en vacker dag hoppas jag. - så att hon blir nöjd även om det är onöjt.

Emelie! Skrik till om du mår illa.

Lägg märke till hennes fläck.

Kommentarer
Kätapäta:

Emelie du har ny design nu ju

2009-09-02 @ 21:38:06

URL: http://koolakattis.blogg.se/
Rasmus:

Nygga nya bilder. Speciellt den i mitten gillas.

2009-09-04 @ 12:27:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0