my last dance

Jag, Annika och Bobbo (Frida) sitter nu och gör lite olika saker. Annika gör lite matsäck för hennes heldag någon annanstans. Bobbo ska ner och duscha och jag ska alldeles strax göra matsäck till henne. Hon ska på hajk. Hahajk. Det blir nog kul för henne, jag hoppas bara att jag slipper skjutsa henne ända fram till stället där hajken skall äga rum. Jag ska först köra ner henne till samlingsplats 1. Anledningen till varför jag inte vill skjutsa hela vägen är faktiskt två stycken (snygg mening) (kul med två parentes-grejer i ett och samma inlägg), den första är att jag inte har någon jävla aning om var stället ligger och det betyder att jag skulle bli tvungen att köra efter någon och hela tiden ha stenkoll på var den där bilen befinner sig och se till att den inte försvinner. Den andra är att jag misstänker en invation av grispest i min kropp. Yes, that's right, jag går i princip bara och väntar på att jag ska få feber och problem med andningen. Jag är nämligen så jävla förkyld att jag knappt orkar lyssna på min egen täppta jävla röst. Ursch. Ska försöka orka fixa lite här hemma sen i alla fall, tvätta en maskin eller två vore nog uppskattat.



Är inte så fräsch idag helt klart. Ge mig mig tillbaka!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0