prinsessturturduva

I fredags firade mina föräldrar 10-årigt äktenskap. Jag älskar mina föräldrar. Det räcker egentligen så. Inte för att det finns någon gräns för hur mycket jag älskar mina föräldrar men jag skulle ju kunnat förklara varför jag älskar dom men nej. Det är mina föräldrar och mina känslor och den här gången behåller jag dom för mig själv. Kanske får dom höra idag någonting som kanske skulle kunna ge en ledtråd till hur mycket jag älskar och värdesätter dom.

Deras tåg kommer tillbaka från Malmö 13:30 så jag tänkte åka till Tumba och köpa en tårta lite innan så att dom inte vet om det. Å, vad bra det känns. Har ännu inte bestämt mig för vilken sorts tårta det ska bli men jag vet att prinsess är en riktigt höjdare, dock inte hos Annika men jag kanske kan övertala henne om att det är gott. ÄT!

Kommentarer
Simona:

Åh så fint. Dina föräldrar är ju så himla mysiga!

2009-09-06 @ 16:43:52

URL: http://utanordvitsigoteborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0