starfish

Nu är det mycket som inte stämmer. Att jag skriver det här betyder egentligen ingenting för jag kommer ändå aldrig berätta vad det är som hänt, dom få som vet skulle inte fått veta om det inte vore för deras utomordentliga timing. Det är som det är och snart kommer mina vackra föräldrar hem från Finspångs kräftskiva. Tack för det. Vill att den här dagen ska försvinna. 

Dagen får en meningslös video, med en ack så meningsfull musik. Vill uppleva den här människans konsert om och om igen, vill dock att han endast ska spela för mig och att jag ska få hålla om honom och att han håller om mig tillbaka. Nåja. Imorgon arbetar jag som vanligt och påbörjar därmed en vanlig arbetsvecka.

Varm kram till er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0