swett

Ligger svettig på min mage som är placerad på min säng.

Jag har inlett ett nytt liv, eller snarare ett nytt kapitel. Det är nog nu. Steg räknas maniskt och kanske vill det funka? Det kanske är det som krävs för att man ska ta sig ut, för att få ihop alla dagens steg. Kan inte säga att jag mjukstartat. Tycker jag varit duktig.

Bra frukost
Ok lunch
Frukt
Bäst middag
Nybakta bullar ligger orörda på bänken och rester från gårdagens fika, dvs prinsesstårta finns i kylen redo för mig men icke! NEJ!

Imorgon jobb igen och sen vet jag ej riktigt hur det ser ut framöver. Förhoppningsvis blir det ytterligare några tillfällen och inkänade timmar och busskort.

Go'natt och puss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0