folkunga by night

Gårdagen skulle förmodligen blivit lugn och skön med mat och någon film och lite förkylnings-rehab för mig.
Skulle ja.
Halv sju var vi på medis och styrde mot Bröderna Olssons men där var det knök så vi gick några steg till på Folkungagatan och hittade ett bord och där satt vi, jag vet inte hur länge men timmarna flög i alla fall förbi. Många halvlitrar gled ner och när vi lämnade blev jag rätt lättad över att det var klart nu. Att man äntligen fick åka hem.
Icke.
In på Svejken för en tjeckisk fin sak.
Sen var jag klar, helt jävla färdig om jag ska vara ärlig.
Men vad trevligt det var.

Frågan jag ställer mig nu är faktiskt: Vad i helvete gör jag uppe?
Förmodligen för att jag var i säng innan halv tolv igår!
Huvudvärken är ett faktum och jag väntar på läsk, kall sådan.
Ikväll går vi påt igen och oj vad trevligt det ska bli det också. Ska bara klara dagen först.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0