tittar på tv med hunn

Jag har ju hållt på lite med sjukdom här nu och det verkar vara på väg att bli bra, i alla fall bättre. Febern lyser med sin frånvaro men hostan och snoran håller i och den är faktiskt värre än febern var. Lite irriterande om man får sägat.
Skjöt upp simning med Katarina till imorgon och det behövde jag verkligen! Imorgon tänker jag simma vare sig snoret rinner när jag vadar. Uh!
Det snöar ute och livsglädjen är ju inte direkt på topp om man säger så. Nog för att jag inte skulle klara av en lång sväng i lugn takt men att bara gå ut med Agaton blir ju helt plötsligt världens plåga och något jag skulle vilja skita i helt och hållet men då blir det kiss å bajs i lägenheten. Nej usch, skulle aldrig låta honom lida bara för att jag avskyr vädret. Så gosig är han. Nu backar han in mot mig här i soffan.

Jag har fått upp ögonen för recept och mindre onyttig mat, det är skitkul när det smakar gott.



Så här god lunch blev det igår.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0