hänt något nytt?

Satte just på Oasis på Spotify. Det är nog första gången dom får ta del av min Spotify-värld. Märkligt egentligen.
Nu är jag hemma i Vårsta och det känns bra. Lite tid för att andas och bara glo ut genom fönstret lite.
Imorgon väntar en dag med mor och Frida. Far jobbar och Annika är hos sin toyboy. Ska aldrig mer säga så om min systers respektive. Fan. Ångrar mig redan. Usch.
Det är bara pappa och jag hemma och han bjöd mig på stuvade makaroner och köttbullar - hans paradrätt om jag får be. Han gjorde mig verkligen inte besviken den här gången, vilket han aldrig gör när det komer till smok.

Det hann bli Kent hela tre kvällar i rad. Självklart kul och jag måste säga att det inte kändes som att uppleva exakt samma sak om och om igen. Det skulle ju bara blivit en kväll från början men sen kom det upp en biljett till och igår stod vi på listan. Hörde ni? Jo jag sa att igår stod vi på listan. LISTAN. Fan vad häffigt. Ni läser just nu en blogg av en brud som igår stod på listan till Kents spelning på Annexet. Serri. Ta er lite för pannan och spänn av.
Nu har ni ett val. Antingen tolkar ni min detaljerade berättelse på ett ironiskt sätt och tycker att jag är rätt ball ändå som först stod på listan och sen efteråt kan stoltsera med det fast på ett ironiskt sätt. Eller så förstår ni att jag faktiskt bara skryter om det och vill att ni ska bli jävligt avundsjuka. Ja inte ni då, som jag talade med i VIP:en. Jag menar du Mats Sundin (MATS SUNDIN) du vet ju precis vad jag menar. Vi "pratade" ju faktiskt igenom allt.

"Hah" tänker ni. Mats Sundin, jävla häftig kändis att stöta på. Eller? Nej!
"Hah" säger jag. Jo det är det. Mats Sundin är världens största (bokstavligt talat) att träffa på ett sådant vis. Hehehe mohoho. Jag blev till och med plåtad med honom. Han var självklart med på det...



Tänk om jag istället hade skrivit några rader om detta, men på ett mer civiliserat sätt. Sorry men det går inte. Civiliserat är inte ett ord som existerar hos alla celebs. Det kan jag lova... Jodå...

På tal om civiliserat. Hoppas man ser ögonen.

Det gjorde man alltså inte. Skitsamma. Märk väl att ölen var precis lika dyr uppe som nere. Jävla as.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0