å så lite bea

Sitter på en stol av mestadels trä. Väntar på mat och det verkar bli kött, bea å pompa. Det som gör det lite mer värt är att det står en skål med sallad på tv/mat-bordet. Förlorade the game och började genast tänka på hur otroligt goda pannkakor Malin gjorde för några veckor sedan. Vill smaka igen...

Tack för otroligt givande kommentarer. Jag fattade ingenting från början men sen så! Jag ogillar att göra smileys när jag skriver här men hade jag gillat det så hade det varit en glad smiley efter föregående mening.

Får nog dock ställa in allt vad öl/vin/sprit heter imorgon och återkomma i helgen? Förkylningen har fortfarande sitt främsta fäste i luftvägarna men även i näsan hittar man lite förkylning. Men jag mår absolut bättre och läser det... det gör jag också lite till och från. Mest från vilket är jävligt sad eftersom boken som just nu läses är/verkar otroligt intressant.



SKÅL!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0