fred

Sablarns jävla skit.

Jag åt väldigt god mat med Mikael efter att jag sagt adjö till härliga Carina och Gun på jobbet. Dom fick en chokladask också. Vi gick från Shanti till Årstaberg och sa även vi, adjö.

Snart dusch och en trevlig helg att se fram emot. Efter idag kan det inte bli mycket värre.
Åh, ett glädjande besked gott folk! Jag har just köpt kurslitteratur för närmare 600 kr.

Skål!



Juste, blev rödhårig igår bara sådär. Mycket märkligt.
Jag har börjat vänja mig men jag önskar jag passade lika bra som röding, som Malin gör.



Hon kan döööh!



Jag är så dålig. Kan inte skojsäga att någon ska dö. Buhu haha. Malin ska leva länge, där jag lever, ungefär.
Kommentarer
Katarina:

Den där bilden på Malin är ju inte bara lite snygg!

2010-01-08 @ 18:24:06

URL: http://koolakattis.blogg.se/
Malin:

Åh men jag vill inte dö!!! :( Haha puss på dig, och tack fina katarina!

Och du, Emelie, det var urfint!

2010-01-10 @ 23:21:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0