grovplanering

Sitter vid den STORA datorn då jag just skrivit ut ett papper med läsanvisningar för kommande vecka.
Fy säger jag bara. Mycket att läsa om man vill ligga i klass med pappret.
Förkylningen har slagit till mig på käften ordentligt igen och den här gången letat sig ner till luftvägarna (jag tjatar om detta för det känns som att det är lite farligare än när den sitter i näsan) och även, självklart, upp till näsan.
Pisspotta som småungarna i Madicken säger, så säger även jag idag. Pisspotta.
Men hur som haver... jag ska väl sätta mig någonstans med böckerna omkring mig och andas i den takt luftvägarna behagar (dom har blivit väldigt hårt drabbade av min förkylning nämligen).

Tanken är också att jag ska förflytta mig till Årsta och barikera där resten av veckan då det innebär: fint sällskap, nära till skola och viktigast just nu: ro till att studera! Imorgon efter föreläsning ska vi storhangla till veckan.

Okej. Nu kör vi.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0