på skoj

Idag fick jag mitt schema med litteraturlista.
Idag har jag handlat nyskapande mat och fått färgat hår.
Idag har jag träffat Katarina för första gången sedan innan jul.

Imorgon!
Imorgon ska jag träffa husläkaren och kolla läget.
Imorgon ska jag ge en present till mina två fina numera f.d. arbetskamrater.
Imorgon ska jag äta mysig lunch.
Imorgon ska jag dricka en härlig dryck.

När jag hörde att jag fått allt inför skolstarten blev jag så himla glad.
När den där glädjen fint försvann blev jag så orolig.
Hoppas morgondagen innebär ett litet kliv mot en mindre orolig tillvaro.

Ligger nu på rygg och väntar på att någon ska komma och dra över mig.
Jag skojade bara. Jag skojar ibland.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0